Ini bukan blog milik kerajaan ... tak payah lah nak serius sangat ...

Sunday, January 30, 2011

Memancing ...

Dah lama gila aku tak update blog ni... macam sepi je blog ni aku tengok... buat pengetahuan gadis-gadis di luar sana ...aku lama tak update blog bukan kerana aku pergi menikah atau khayal dengan cinta ... i masih single okay ....


***

Haritu aku pergi memancing kat tasik Putrajaya ... Alhamdulillah dapat hasil yang agak lumayan seperti ikan lampam ... kaloi dan termasuk juga kura-kura ... kura-kura tu sendiri yang serah diri datang melintas depan aku ... sempat jugak la aku sound beberapa mat bangla yang membuat bising dengan menggunakan bahasa urdu yang aku tak paham... diorang buat tasik putrajaya ni macam sungai belakang umah diorang kat bangladesh je... patut la ikan ni semua lari.. pening tengok mat bangla...

akhirnya.... semua menjadi hiasan dalam akuarium ... (yang pasti bukan bangla tu la)... nampak cantik je...terutamanya bila aku yang hias ... tak sangka aku ada bakat terpendam .... patut la mak aku cakap aku ni berjiwa sentimental ...

p/s : aku pilih port mancing putrajaya sebab kita boleh tengok ikan berenang sambil tengok awek jogging ... sambil menyelam minum air ... hehehehehe

1 comment: