Ini bukan blog milik kerajaan ... tak payah lah nak serius sangat ...

Friday, January 7, 2011

Tekak

Harini aku ada masalah sakit tekak ... mungkin aku banyak sangat menjerit kepada haiwan peliharaan aku yang sangat degil ... lagi la aku menyesal bila masing-masing buat muka kesian lepas kena marah ...

kepada sesiapa yang call aku dan terasa seolah-olah dia sedang bercakap dengan Ramli Sarip ... aku mintak maaf ... bukan niatku ...

Harap-harap besok sembuh ... sebab banyak lagi hal yang memerlukan aku untuk menengking ... salah satunya adalah apabila jiran parking kereta dia depan pagar rumah aku ... dan apabila member serumah aku mundar mandir pakai boxer ...

Malam ni terasa macam nak makan nasi lemak minang kat keramat ... kalau makan nasi minang tu .. terasa macam seolah-olah aku berada di seberang .... sebab kat situ ada ramai gadis seberang ...

ada ke tak ye kes lelaki kena culik oleh gadis seberang dan dibawa pulang ke Indonesia??

kalau ada ... bagus la ...

No comments:

Post a Comment