Ini bukan blog milik kerajaan ... tak payah lah nak serius sangat ...

Monday, March 28, 2011

Cerita lama...

Tak tau la tiba-tiba je harini aku bangun tido... aku gelak sorang-sorang.... masuk toilet semata-mata untuk senyum... ok... aku tau aku melampau...

Gara-gara teringat kejadian kat Chow Kit..
dalam tempoh dua jam... sembilan orang penjual vcd haram datang kepada aku dan mengatakan dialog yang sama...

"mau beli cd ka bos?"

***

Macam cilake.. aku datang 7 orang kot... kenapa aku yang ko tuju syaiton...
Apa muka aku ni ada muka pelanggan tetap vcd haram ke?? walaupun aku kadang-kadang beli sebab lari bajet nak beli yang original...

hurrrmmm.....

cakap banyak pun tak guna kerana beberapa orang gadis yang berada disekeliling aku waktu tu memandang aku dengan pandangan sinis.... kamon la... ni semua langkah penjimatan masa depan kot... vcd pun tengok sekali lepastu campak ke mana entah... yang tinggal sarung je... hahahaha

No comments:

Post a Comment