Ini bukan blog milik kerajaan ... tak payah lah nak serius sangat ...

Wednesday, January 29, 2014

Laju

Sudah lama rasanya aku tak update blog, sudah hampir dua tahun dan aku pun sudah hampir lupa password blog aku... tapi berkat makan kismis ketika di sekolah rendah, aku dapat mengingat semula password blog aku ni..

Ok, pendekkan cerita.. sebagai permulaan untuk penulisan blog aku sempena 2014 ni, aku nak kongsikan tentang azam aku sempena tahun ni.

Hassan : "Kau punya azam tahun ni apa? aku azam tahun lepas pun tak tercapai lagi.."

Aku : "Azam aku tahun ni adalah untuk ada azam sebab tahun2 lepas aku takde azam.. 

          homaigod...  dah tercapai!"

 
hassan : "Babi.."

***

Dan sebenarnya aku dah lama tak update sampai bertahun sebab aku busy, aku lebih banyak menghabiskan masa aku bermain fesbuk, twitter dan guess the emoji..

No comments:

Post a Comment