Ini bukan blog milik kerajaan ... tak payah lah nak serius sangat ...

Wednesday, December 29, 2010

bola

bila cerita pasal final malaysia vs indonesia ... aku rasa macam aku ada kat dalam filem star wars ... dan aku adalah salah satu watak dalam cerita tu manakala sahabat aku terdiri daripada obi wan kenobi... master yoda... dan termasuk juga robot yang menyerupai mesin basuh ... mana tak nya... tengok berita ke... baca surat khabar ke...mesti semua orang citer pasal laser tembak kat mata la... apa la...

pada aku kalau setakat laser beli kat pasar malam.. tak ada maknanya nak silau.... kalau suluh kat kambing pun kambing senyum je..

tapi akhirnya sang harimau berjaya mengalahkan garuda... aku bangga jadi rakyat malaysia...

apa yang lebih menyeronokkan aku sampai ke tahap kecederaan dalaman adalah ... dengar khabar kita public holiday ... so public holiday dua hari termasuk new year... hahahaha

jadi ... sebagai rakyat malaysia yang berkualiti... mungkin aku akan tido pakai baju melayu dan bersampin songket malam ni.... jangan lupa untuk pakai stokin kerana sekarang ni musim sejuk... bangun pagi syahdu je rasa... kalau tak percaya korang boleh try ... macam celaka dia punya best ....

No comments:

Post a Comment