Ini bukan blog milik kerajaan ... tak payah lah nak serius sangat ...

Monday, December 27, 2010

ketibaan..

hari ni aku pergi beli tikus untuk makanan Tera dan Giga di kedai haiwan di Ampang ...
tak ada niat nak beli benda lain ..
sehingga aku terlihat seekor ular lidi yang sangat comel ..

aku tewas ...

tewas dengan ilmu pelaris bomoh yang diupah oleh tauke kedai tu ...

mata berkaca ... air mata bergenang menahan sebak apabila pulang mengenangkan wang yang telah keluar... mengalir seperti air sungai...

aku bawa ular itu pulang ke rumah ... aku digigit...

gampang... aku rasa macam nak sentap keluar tulang belakang dia ...

tapi mengenangkan tu duit aku... aku simpan niat...

ular aku dapat bapak angkat baru... ebal... ayap...

opie pula sebagai designer...

aku hanya CEO...

apa yang aku merepek..

sudah lah !!

pergi baca blog lain !!

= sekian ....................

No comments:

Post a Comment