Ini bukan blog milik kerajaan ... tak payah lah nak serius sangat ...

Saturday, September 10, 2011

Feel

Dah seminggu aku demam.. tekak pun macam tak berapa berselera je.. kalau makan kat KLCC ni.. mesti awek sana cakap aku diet..


Tekak aku sakit.. minum rasa pahit.. makan rasa pahit.. tengok orang pakai helmet takde visor pun aku rasa pahit..


Akhirnya buat keputusan nak pegi klinik.. tu dia.. sikit punya segak.. kemeja kolar putih dipadankan dengan seluar slack kain sedap jenis menteri-menteri punya.. kasut siap kiwi.. spek mata kaler gelap menunjukkan sifat matang..


Sampai klinik.. doktor cek aku.. aku senyum.. sebagai tanda aku seorang yang sedang berpuasa enam..


***


Balik rumah..


"Fuck la !!"
"Ape kes ubat antibiotik besar kepala ikan keli??"


..
..


Sambung tido tanpa mengganti pakaian.. menunjukkan aku ni seorang yang sibuk memikirkan hal-hal dunia..


p/s : feel menjadi-jadi bila nurse cun beri senyuman..

1 comment: