Ini bukan blog milik kerajaan ... tak payah lah nak serius sangat ...

Wednesday, September 14, 2011

Pagi yang ceria

Malam tadi akibat tahap mengantuk dah mencapai tahap dewa..sampai ke tahap aku tak boleh beza antara pagar rumah dengan tong sampah... tak ke dewa tu, tuan-tuan?


Aku mengambil keputusan drastik lagi berinovatif untuk tidur di rumah kawan.. jarak lebih kurang 3 kilometer dari rumah aku.. tapi disebabkan dalam keadaan mengantuk, aku bawak motor dengan kelajuan purata 40km/j..  jadi perjalanan terasa agak jauh sedikit... ye ke jauh?


***


Apabila aku bangun pagi.. basuh muka berserta dengan niat untuk menyegarkan tubuh.. amacam? cara tak aku?


Jalan kaki menuju ke lift...
tinggg!!!! pintu lift terbuka.. kelihatan sepasang kekasih sedang berdua-duaan dalam lift.. dua-dua terdiam melihat aku.. banyak persoalan bermain di minda... "aku ni kelihatan seperti Farid Kamil kah?" zzz...


berbaju kemeja kolar putih... seluar slack kain sedap.. berkasut kulit hitam.. berjaket biru gelap hak milik Jabatan Agama Islam Wilayah...


oh.. patut la...

Menuju ke motorsikal sambil ketawa kecil... dan hampir dilanggar kereta kerana keluar simpang dengan perasaan riak.. ciss...

No comments:

Post a Comment